سریال ایرانی رایگان

دانلود رایگان و پرسرعت سریال های نمایش خانگی ایرانی

سریال ایرانی رایگان

دانلود رایگان و پرسرعت سریال های نمایش خانگی ایرانی

۱٫  چرا هیچگونه هزینه ای بابت اشتراک و دانلود سریال دریافت نمیشود؟

ما بر این عقیده هستیم که با سانسور شدید کشورمان و از نظر محتوا فیلم های بی کیفیت، فیلم و سریال های ایرانی ارزش هزینه کردن ندارند و کسانی که از وب سایت ما اقدام به دانلود میکنند نیز با ما هم عقیده هستند و یا از نظر مالی تحت فشار هستند.

- جهت حمایت مالی (هر مبلغی حتی 1000 تومن ) از ما میتوانید به صفحه آیدی پی به نشانی https://idpay.ir/freakapp مراجعه کنید.

حمایت شما باعث زنده موندن ما میشه

- در جهت فرهنگ سازی قانون کپی رایت کماکان پیشنهاد میکنیم درصورتی که در توان دارید اقدام به خرید قانونی سریال/فیلم کنید و رایگان دانلود نکنید. 

2٫ چطوری از سایت دانلود کنم؟:

برای دانلود از سایت میبایست از اپلیکیشن های مدیریت دانلود استفاده کنید (دانلود منیجر) و بدون فیلترشکن وارد سایت شوید ، به همین منظور کافیست بدون فیلترشکن وارد سایت شوید روی لینک کیفیت و سرور مورد نظر خود کلیک کنید و طبق راهنمای زیر پیش بروید:

دانلود از سرور اپیزو (Opizo.me) و سرور ایکس‌آی‌پی (Xip.li)

بعد از کلیک روی لینک سرور اپیزو و یا ایکس‌آی‌پی، به صفحه شمارش معکوس منتقل می شوید، صبر کنید تا شمارش معکوس تمام شود و سپس اعداد نمایش داده شده را در کادر وارد کنید و سپس روی دکمه "مشاهده لینک دانلود فیلم" کلیک کنید، در صورتی که اعداد را بدرستی وارد کرده باشید به صفحه انتقال هدایت میشوید و سپس به صورت اتوماتیک دانلود شروع میشود.

دانلود از سرور اپیزو (1ea.ir) و سرور وان دا (1da.ir)

در صورتی که از سرور یکیا و یا وان دا اقدام به دانلود می کنید پس از کلیک روی لینک، در صفحه ی اصلی سرور سایت یکیا روی دکمه ی "برای ادامه اینجا کلیک کنید" کلیک کنید (در صورت نمایش سوال امنیتی گوگل، آن را جواب دهید) تا به صفحه شمارش معکوس هدایت شوید، بعد از اتمام شمارش روی دکمه "دریافت لینک" کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

دانلود از سرور آپلود بوی(uploadboy.com)

بعد از کلیک روی لینک سرور آپلود بوی در صفحه اصلی سایت آپلود بوی روی گزینه "دانلود کٌند (سرعت محدود)" کلیک کنید تا به صفحه شمارش معکوس هدایت شوید، بعد از اتمام شمارش روی دکمه "ایجاد لینک" کلیک کنید و سپس روی دکمه "دانلود فایل" کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

- شما میتوانید لینک های مستقیم شده را از سایت کپی نمایید و در دانلود منیجر های معرفی شده وارد نمایید . سپس بر روی گزینه start یا Browser کلیک کنید تا دانلود شما شروع شود.

- در صورتی که طی یک ماه فایل مورد نظر از سرور آپلودبوی دانلود نشود، لینک مورد نظر منقظی و فایل سریال حذف میشود.

نکته 1: برای طریقه جلوگیری از نمایش تبلیغات کلیک کنید.

نکته 2: علت استفاده از دانلود منیجر ها عدم خرابی فایل ، امکان ادامه دانلود فایل و … میباشد که این امکان در مرورگرها وجود ندارد.

نکته 3: برای کپی کردن لینک بر روی لینک کلیک راست کنید یا طولانی لمس نمایید سپس گزینه Copy link address را انتخاب کنید.

نکته 4: اگر افزونه idm بر روی مرورگر نصب باشد با کلیک بر روی لینک مستقیم به دانلود منیجر متصل میشود و نیازی به کپی کردن لینک نمیباشد. برای نصب افزونه idm به مرورگر در گوگل سرچ کنید idm extension for Chrome (Firefox)

نکته 5: پیشنهاد میشود از مرورگر Firefox و chrome در ویندوز و اندروید استفاده کنید ، برای سیستم عامل های ios از safari و mac os از chrome استفاده نمایید.

دانلود منیجر مورد تایید ما در ویندوز برنامه IDM [دانلود]

دانلود منیجر مورد تایید ما در اندروید اپلیکیشن ADM [دانلود]

دانلود منیجر مورد تایید ما در ios اپلیکیشن Ducument [دانلود]

3٫ چرا لینک دانلود بصورت کوتاه شده میباشد و مستقیم نیست؟

به منظور جلوگیری از فیلتر شدن وب سایت و دور زدن قانون حق تکثیر گوگل و همچنین کسب درآمد ناچیز برای هزینه های نگهداری وب سایت، کلیه لینک ها به صورت کوتاه شده درج شده اند. درضمن وب سایت ما هیچ گونه دخل و تصرفی در آگهی های وب سایت های کوتاه کننده لینک ندارد.

4٫ در زمان دانلود برای من چرا خطای 404 Not Found رخ میدهد و نمیتوانم دانلود کنم؟

این ارور مربوط به پیدا نشدن قسمت یا کیفیت مورد نظر میباشد، به احتمال زیاد شما زودتر از روز و ساعت پخش قسمت جدید سریال، اقدام به دانلود کردید، بین 10 تا 14 ساعت بعد از پخش قانونی لینک فعال میشود؛ برای مشاهده روز و ساعت پخش به کادر بالای لینک ها توجه داشته باشید؛ ما همه لینک های سریال را یکجا روی وب سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید همه لینک ها را ذخیره داشته باشید تا بدون نیاز به مراجعه به صفحه و کانال و فقط با لینک اقدام به دانلود کنید. 

در صورتی که از پخش قانونی قسمت سریال موردنظر اطمینان دارید، در نظرات سریال به ما اطلاع بدهید تا لینک اصلاح شود

5٫ چرا ساعت پخش قانونی با ساعت فعال شدن لینک متفاوت است؟

ما برای تشویق نکردن شما برای دانلود رایگان دست به این کار زدیم؛ معمولا 12 ساعت بعد از پخش قانونی لینک دانلود فعال میشود و اگر تا قبل از آن اقدام به دانلود کنید با خطای Not Found 404 مواجه میشوید، اگر میخواهید زودتر اقدام به دانلود کنید میتوانید به کانال تلگرامی مخصوص سریال و یا فیلم مراجعه کرده و اقدام به دانلود با کیفیت های مختلف کنید.

 

6٫ چرا بعضی از سریال و یا فیلم ها لینک دانلود درج نشده است؟

یکی از سیاست های وب سایت ما احترام به تهیه کننده هست، در صورت درخواست ناشر و یا تهیه کننده کلیه لینک ها غیرفعال و فایل های آپلود شده از وب سایت حذف میشوند ولی کماکان میتوانید از کانال تلگرامی مخصوص سریال/فیلم دانلود کنید.

- بعضی اوقات نیز به دلیل نداشتن دانلود و  نبود درخواست سریال، ادامه آپلود سریال و درج لینک متوقف میشود که میتوانید در بخش کامنت ها درخواست خودتان را ثبت کنید تا در کمترین زمان ادامه لینک ها درج شود.

 

7٫ فیلم را دانلود کرده ام ولی فقط صدا/تصویر پخش میشود؟

با توجه به گسترش روز افزون فرمت های صوت و تصویر گاهاً ممکن است بعضی از فرمت ها در پلیر شما پخش نشود یا دارای صدا یا تصویر نباشد ، لذا برای پخش باید پلیر خود را به آخرین نسخه آپدیت نمایید.

پخش کننده های پیشنهادی برای سیستم عامل ویندوز [KM Player 32 | KM Player 64] [VLC Player 32 | VLC Player 64] [MPC-HC 32 | MPC-HC 64]

❗ بسته به ورژن ویندوز خود نسخه ۳۲ بیت یا ۶۴ بیت را دانلود نمایید.

پخش کننده های پیشنهادی برای سیستم عامل اندروید دانلود از گوگل پلی [MX player] [VLC Player]

پخش کننده های پیشنهادی برای سیستم عامل ios دانلود از اپ استور [VLC For IOS] [Oplayer]

 

۸٫ اشتراک خریده ام اما اشتراک من فعال نشده است؟

فیلم و سریال های قرار گرفته در وب سایت فریک اپ کاملا رایگان میباشد و هیچگونه اشتراک و هزینه ای ندارد، مسئولیت دانلود برنامه و آگهی های نمایش داده شده در وب سایت کوتاه کننده لینک با خود وب سایت کوتاه کننده است.

 

۹٫ چرا نظر من تایید/نمایش/پاسخ داده نمیشود؟

تمامی نظرات و سوالاتی که شامل حروف فینگلیش، توهین و افترا، تبلیغات باشند تایید نمیشود و IP شخض خاطی در وب سایت بلاک میشود.

- سوالات و درخواست هایی که در نظرات قبل شبیه به آن پرسیده شده است و شامل پاسخ هستند، تایید میشوند ولی پاسخ داده نمیشوند.

- سوالاتی که کاربر بدون توجه به کادر اطلاعیه بالای لینک ها پرسیده است تایید میشوند ولی پاسخ داده نمیشوند.

- سوالات و درخواست هایی که در زیر پست مربوطه ثبت نشود، تایید میشوند ولی پاسخ داده نمیشوند.

 

۱۰٫ چرا لینک قسمت جدید پخش شده درج نشده است؟

بعضی از سریال ها به دلیل نداشتن بیننده و نداشتن درخواست ادامه لینک ها درج نمیشود. ولی به محض ثبت درخواست در نظرات سریال مورد نظر، لینک های قدیمی بروزرسانی و لینک های جدید درج میشود

 

۱۱٫ چطورکانال تلگرامی مخصوص سریال را پیدا کنم؟

برای هر سریال به صورت اختصاصی کانال تلگرام ایجاد کرده ایم تا بدون اتلاف وقت بتوانید اقدام به دانلود یکجای همه ی قسمت ها کنید، برای پیدا کردن کانال مخصوص میتوانید به بالای لینک های دانلود هر سریال مراجعه کنید و یا به لیست سریال ها در کانال اطلاع رسانی به آدرس t.me/FreakApps مراجعه کنید

 

۱۲٫ من در خارج از کشور زندگی میکنم چطور میتوانم دانلود کنم؟

برای کاربران خارج از کشور هیچ گونه محدودیتی درنظر گرفته نشده است ولی برای داشتن آی پی ایران از افزونه ZenMate برای گوگل کروم میتوانید استفاده کنید

 

۱3٫ چرا اسم وب سایت مجهول است؟

متاسفانه روز به روز فیلترینگ هوشمندتر و شدیدتر میشود و برای دیرتر فیلتر شدن وبسایت اقدام به ثبت دامنه مجهول کردیم. 

 

۱4٫ برای پیدا کردن وب سایت بدون فیلتر از کجا اقدام کنم؟

برای پیدا کردن وب سایت ما بدون فیلتر و آخرین آدرس به صفحه زیلینک با آدرس https://zil.ink/FreeFilm مراجعه کنید،صفحه زیلینک به صورت مرتب و به صورت لحظه ای آپدیت میشود.

 

در صورتی که جواب/سوال شما بین سوالات نبود، در نظرات سوال خودتان را بپرسید
(فقط سوالاتی که در لیست نباشند تایید و پاسخ داده خواهند شد)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی